še en oblak

La Cherga 22 marca 2010

Filed under: concerts,photos — tjasulja @ 10:33

Koncert, ki je še enkrat potrdil, da prostor JE pomemben. V intimnejšem in bolj sproščenem okolju, brez tehničnih zapletov bi bil verjetno super koncert… Verjetno. Žal je v Kino Šiški vse zvodenelo…

.

.

.

.

 

4 Responses to “La Cherga”

  1. Ziva Says:

    sem od nekoga, ki je dj-al na BB v siski slisala,da se mu je zdel plac “sterilen”

    Všeč mi je

  2. Ziva Says:

    cuj, sam fotke mas pa lepe 🙂

    Všeč mi je

  3. tjasulja Says:

    čuj, hvala!!!
    Joj, sterilen do konca, počutla sem se kot v srednji šoli na plesu. Sam nism hotla tko napisat, da ne bom poslušala, kako se samo prtožujem. 🙂

    Všeč mi je

  4. ziva Says:

    jaz še nisem bla, kar sm pač ČulA -v smislu ‘baba čula, baba rekla’ in ekola, nisi edina, ki tako misli, hehe 🙂
    a mi me gusta la palabra ‘ČULA’ 😛

    Všeč mi je


Oddajte komentar

