še en oblak

Slovenia in colours! 10 maja 2010

Filed under: english,jaz,Slovenija / Slovenia — tjasulja @ 07:50

Yes, it is…Slovenia is very colourful. 🙂

So here it is…Slovenia in colours.

Pisana Slovenija aka Slovenija v barvah!

Mnenje?

What do you think?

 

3 Responses to “Slovenia in colours!”

  1. krtek Says:

    Všečno! 🙂 Najbolj se mi dopade zelena. Morda je zaradi trenutne zelenosti.

    Sicer ne vem kaj si imela v mislih, ampak morda bi bilo bolje Slovenia goes?

    Všeč mi je

  2. krtek Says:

    Velelnik verjetno.

    Všeč mi je

  3. tjasulja Says:

    aha, vem kaj misliš. Vbistvu je mišljeno kot: Go green! (Kao pejt se zeleno, uživaj v zelenem…tko široko) In pol Slovenija posebej. Sam mogoče se to ne razbere, še posebej pri modri. No, tnx za komentar.

    Všeč mi je


Oddajte komentar

