še en oblak

Navje 15 aprila 2011

Filed under: photos,zanimivost — tjasulja @ 07:59

Poleg Severnega parka je Kulturno zgodovinski spomenik Navje, ki ima tak status od leta 1987.

Napis na tabli pravi: “Pokopališče Navje je del nekdanjega mestnega pokopališča pri Sv. Krištofu. V letih 1937/40 je bilo po načrtih arhitekta Jožeta Plečnika in Iva Spinčiča urejeno v spominski park pomembnih osebnosti iz slovenske zgodovine”.

.

Odpiralni čas:
letni: 6h – 22h
zimski: 7h – 30h

.

.


 

4 Responses to “Navje”

  1. chef Says:

    Nekaj podobnega kot pomniki bavarski zgodovini in zaslužnim Bavarcem. Seveda Slovenci tega ne znajo tržit tako kot Nemci 😦 Več v majskih Potepanjih 🙂

    Všeč mi je

  2. tjasulja Says:

    o Navju ali bavarskem parku? sicer pa bom kmalu videla…v majskih Potepanjih! 😉

    Všeč mi je

  3. Andr3jcika Says:

    Sam opozorila bi te na delovni čas 🙂 Drugače mi maš pa lep blog & zanimive slike! 🙂

    Všeč mi je

  4. tjasulja Says:

    hihi pa res. Mislim celo, da je zdej že drugačen: zima 09:00 – 17:00, poletje 08:00 – 20:00. JE treba spet preverit. Sicer pa hvala! 😀

    Všeč mi je


Oddajte komentar

