še en oblak

drobci Madrida 11 marca 2013

Filed under: Španija / España — tjasulja @ 08:12
Tags: , , , ,

Ta stena že zelo dolgo opozarja, da se pod in okoli nje vsako nedeljo dogaja bolšjak.

madrid-bolsji-sejem

.

To, da teta = joška, sem že govorila.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA.

V Madridu je precej street art-a. Tudi pasjih iztrebkov po ulicah. Raje sem slikala grafit.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA.

Spodnji napis me je, ne pozabite, govora je o pregovorno glasnih Špancih, kar malce presenetil.

vuestra-musica-ruido-nuestra-casa.

V Španiji se vedno dobro je. Na sliki dobrote iz galicijske večerje: pimientos de padrón, pulpo maceira, croquetas de bacalao y chorizo criollo a la plancha. Vino smo, kakopak, pili iz tipičnih belih keramičnih posodic. Točno iz teh, ki jih vidite spodaj na sliki, teh, ki zgledajo kot (kitajske) posodice za juho.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA.

Tokrat pa sem v Španiji odkrila fenomen 100 montaditos. Gre za verigo pivnic (cervecarias), ki poleg parih solat ponujajo predvsem 100 različnih sendvičkov. Cene sendvičev so od 1 do 1,7 €, ob vsakem sendviču pa lahko – pazi to – kupiš veliko pivo za 1 €! Dva dneva v tednu pa imajo celo vse sendviče po 1 €. Vsako postrežbo zasujejo s čipsom.

100montaditos-spanska-veriga

 

2 Responses to “drobci Madrida”

  1. Nadja Says:

    Looks familiar :). Calle de Lavapies?

    Všeč mi je

  2. tjasulja Says:

    Tm ja. 🙂

    Všeč mi je


Oddajte komentar

