še en oblak

Idila – nova slovenska grozljivka 9 septembra 2015

Filed under: Slovenia,zanimivost — tjasulja @ 08:20

Idila je nov slovenski film, ki se žanrsko umešča v grozljivke. Naslednjo sredo 16.9. bo premiera na Festivalu slovenskega filma, jaz pa sem si predpremiero ogledala julija na Grossmannu, festivalu fantastičnega filma in vina v Ljutomeru.

idila (1)

Na odru sta spregovorila režiser Tomaž Gorkič in producent Zoran Dževerdanović.

idila (2)

Glavno vlogo z lahkoto pripišemo šnopcu, četudi ga med seznamom igralcev ne boste našli zapisanega.

idila (3)

 

4 Responses to “Idila – nova slovenska grozljivka”

  1. Glicinija Says:

    Kakšen pa je film?

    Všeč mi je

  2. tjasulja Says:

    Kar ok. Posnet je zelo fajn, zgodba je pa kar klišejska, kar je menda res kar pogosta praksa grozljivk. Za pogledat.

    Všeč mi je

  3. Glicinija Says:

    Mene je pritegnil. Definitivno ga pogledam.

    Všeč mi je

  4. […] Ko pa že ravno spominjam na Grossmanna, festival fantastičnega filma in vina, ki se vsakega julija zgodi v Ljutomeru, pa še spodnja slika iz večnamenske dvorane. Gre za novo festivalsko lokacijo, nekoč menda kegljišče, v kleti ljutomerskega hotela Stela. V njej so se zvrstile tako projekcije filmov, koncerti kot tudi karaoke. Mimogrede, na karaokah je zapel tudi Francl, (anti)junak Idile. […]

    Všeč mi je


Oddajte komentar

