Zakaj mi gre Ljubljana na živce?!

Bila sem cel vikend doma, zaradi prej neopravljenih obveznosti. Srednje pridna, ker če človek ostane doma niti ni nujno, da je produktiven. In niti nisem bila preveč. In po celem vikendu bi mi danes nadvse pasalo iti ven. Na kak koncert, nekaj. In kaj mam na voljo v tej naši vele prestolnici? NIČ! No, da ne bom krivična …  Dva otroška koncerta, ki sta se končala še preden sem se zbudila in nastop ženskega cerkvenega zbora!? Poleg tega, grem lahko še v kino…kar mi bi po dveh dneh buljenja v monitor najbrž izjemno pasalo. Ok, če grem nekam na pivo…pa se moram odpraviti kaj kmalu, ker je danes nedelja in tisti redki bari, ki so odprti se zaprejo seveda zgodaj. Pa ne zdaj mislit, da ne znam iti v naravo ipd. To znam in grem. Ampak govorim, da bi mi zvečer pasalo kaj dogajati. In sploh nisem omejena na Ljubljano…ampak trikrat lahko ugibate, koliko se dogaja šele drugod… Težko je scat proti vetru. Vedno in ob vsaki malenkosti. That’s Slovenia!

Lohk gremo pa k teti v München! 😉 ljubljana1

Je pa Ljubljana vseeno lepa za slikat. ljubljana2

ljubljana3

ljubljana4

8 comments

  1. Zdej, pa dodej k vsemu temu še sušo v denarnici, pa dejstvo, da si v kinu, kar je trenutno vrednega ogleda, že vse vidla pa dobiš mojo bedno situacijo;)

    Všeč mi je

  2. Ne, povsod ni tako!To nedeljo sem prezivela v Londonu, kjer se je v celem dnevu dogajalo toliko stvari, da nisem vedela kaj naj izberem. Pa se ena vmesna. Bari, gledalisca, kino, restavracije in klubi so odprti do 1h. Ce ne drugega pa lahko na Trafalgar square -u sredi noci gledas skate predstavo domacih street artistov. Se piva ne rabis. Ni primerjave z Ljubljano!

    Všeč mi je

  3. Ljubljana ma pa po drugi strani svoje prednosti glih v svoji majhnosti in tem da se ne dogaja non/stop, že zdej je folk pr nas stresiran pa nervozn, nočem si predstavljat kakšni bi bli v enmu velemestu kod je london kjer se vse skup odvija dvakrat hitrej. Pa dogajanja je tud glih toliko, da ga lahko še skonzumiraš in predvsem plačaš… Dobr veš da po svetu ni veliko mest ki so tolk majhni kod ljubljana in bi ponujal tolk dogajanja kod ga ponuja ljubljana.treba pa vsake tolk cajta mal pobegnt drugam se ga nažurat. Pol prideš domov z večjim veseljem in znaš svoje mesto bolj spoštovat.

    Všeč mi je

Komentiraj

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.