Velefamozni London

Še dobro, da spet delam na TICu, kjer sploh ni turistov in tako imam čas nadoknadit par stvari. Prva je objava parih fotk iz Londona.

Torej, v London sem šla delat na turistični sejem in tako večino časa preživela v veliiiiki hali pod umetnimi lučmi. Živeli piščančki! Sreča je bila ta, da smo prvi dan prišli precej zgodaj v UK in ker sejem še ni bil odprt, sem imela cel dan frej. Lepo presenečenje, ki ga nisem načrtovala. Tako je bil prvi dan namenjen aklimatizaciji Londona in paši oči. Najprej objavljam fotko našega hotela. Na tej fotki lahko vidite, da je sijalo sonce. Na sploh je bil tisti teden izjemno sončen. Mogoče je povečano število Slovenčkov prineslo sonce s seboj in delilo svojo toplino s hladnimi Angleži. 😀 MOGOČE! No, da se še pohvalim, naš hotel je bil res v centru, 10 min stran od Trafalgar square in, kar je pomembnejše, od Soho-ta! To je party del centra. 😛

Strand Palace Hotel

Po nastanitvi sem se odpravila v Tate galerijo, v katero mi še nikoli do sedaj ni uspelo priti. Najbolj sem se veselila toboganov, ki pa JIH NI BILO! Namesto tega v glavni dvorani razjeda razpoka! In vsi jo občudujejo od blizu in daleč. Dejansko zgleda precej hecno … folk, ki občuduje in slika razpoko. In z največjim navdušenjem špega v notranjost, a vidi se itak ničesar. Bolj kot razpoka, ki jih je v današnjem svetu v figurativnem smislu itak preveč, me je navdušila le majhna sobica, kjer so razstavljene stvaritve iz druge polovice prejšnjega stoletja. Navdušile so me predvsem zato, ker si nisem mislila, da je tako razmišljanje staro več kot deset let. Pa je! Kar me najbolj razžalosti je to, da so take stvari, tako razmišljanje še vedno videne kot marginalne, po tolikih letih izkušenj! Prilagam dve fotki v razmislek 😉

tate1

tate2

Tisto soboto je res veliko dogajalo. Najbolj pomembna je bila izvolitev novega župana in tako sem se po ogledu Tate galerije in sprehodu preko Milenijskega mostu znašla pred katedralo sv. Pavla. Tretja največja katedrala na svetu, mimogrede! Ujela sem ravno zaključek parade in prihod župana. Ne vem, mene te parade ne fascinirajo zato sem se kar hitro odpravila bolj zanimivim stvarem naproti.

rememberance parade 2007

Ko se je naša ekipa spet dobila, je nekako zavladalo navdušenje, da si je pa le treba pogledat ognjemet. Oz. bile sta dve skupini, ena za ognjemet in druga za Harold’s, to je neko blazno pomembno trgovsko središče. 😉 (glej fotko s košarkaškimi žogami). Ker sem bila precej zmatrana po celodnevnem bluzenju po Londonu in ker zaradi ne lahko prebavljive ure odhoda Adrijinega letala nisem spala praktično nič (manj kot 2 uri), sem ravnodušno sledila skupini za ognjemet. Znašli smo se na terasi neke nobel hiše v sredini katere je bilo nakičeno drsališče in doživeli ropot ognjemeta. Ognjemet, kot ognjemet. Veliko hrupa za nič oz. veliko hrupa za ptiče. Kot pravi Londončani, smo se nato sprehodili še po bregovih Temze, občudovali lučke povsod in si privoščili pregrešno drago pivo. Ker smo bili nekako vsi neprespani smo se vlekli, kot ljubljanska megla in si zato podrobneje ogledali kar nekaj nastopov raznoraznih uličnih umetnikov. Objavljam fotografijo teh, katerih geslo izpisano za njimi se me dotakne in ga podpiram z vsem srcem: ACCUSE THE OIL COMPANIES! Draga Neža, tebi na čast prevajam ta stavek: OBTOŽI NAFTNE DRUŽBE!

accuse the oil companies

Poleg zavednih Zemljanov se na bregu Temze sveti še londonsko oko.

london eye angle

Po prijetnem prvem dnevu so sledili delavni dnevi. Na teh se predvsem dela in skoraj nič ne fotografira. Naslednji moment, ki ga bom izpostavila, je bil odhod v gledališče in ogled zame prvega pravega mjuzikla v živo! Najprej bi se opravičila, ampak res ne vem kako se reče ‘musical’ po slovensko. Slovar je prevedel kot glasbena komedija. Morda je bolj na mestu glasbena predstava? Kakorkoli že,s Tino sva gledali Chicago! Najbrž ste vsi razen mene gledali že film, tako da ne bom govorila o vsebini, rečem lahko, da je bilo ok. Hude plesalke in plesalci ter pevci in pevke ob enem, žive ženske, mrtvi moški in izredno simpatično gledališče. Vsaj mene taka malček stara, majhna gledališča pritegnejo. Prilagam triptih gledališča. Preden se kdo spravi komentirat, da bi mogla naredit panoramo ali pa kaj podobnega, naj povem, da sem poskušala narediti več stvari, ampak mi je ta verzija še najbolj všeč.

gledalisce chicago

Še en zelo pomemben del sestavlja moje tedensko preživljanje Londona. Groove Armada koncert! Koncert je dodal piko na i. celemu Londonu in pristavil marsikaj v moje dojemanje glasbe. Groove Armada se je na odru predstavila z mešalno mizo, kitaristom, basistom, dvema setoma tolkal in tremi pevci. Razvlečenemu začetku je sledilo stopnjevanje prav do konca. Koncert je bil tako fenomenalen, da sploh ne najdem besed, ki bi ga dobro opisale. Z Majo sva se prigreble do druge vrste, kot se za pravi Balkanki tudi spodobi, sva prišparali za garderobo, za drink pa tudi za kazen! hihi Tole je bolj interna fora. Dvorana je bila itak fenomenalna, da o ozvočenju in vizualizacijah sploh ne govorim. Med koncertom sem se nekaj časa trudila in snemala video, vendar je bilo preveč na glas za mojo malo mašinco in tako vse kar se sliši je eno samo hreščanje. Prilagam dve fotki, v prihodnje sledi še video posnetek koncerta, ker vseeno želim nekaj ustvarit, kljub hreščanju!

grooove armada

groove armada

Morda res manjka kaka fotka iz sejma, ampak bolj zanimiv del sem pa objavila. Dodala bi še, da pogrešam čas, ko je bilo novo leto precej bolj momentalne narave in ne tako kot sedaj, ko se okrašuje že začetek novembra?! Vse za vas, potrošniško ljudstvo. 😛 Ste že kupili vsa možna darila? Ali ste morda vsaj tokrat pomislili, da bi jih morda naredili sami? Saj vem…ni časa!!!

Na koncu lahko dodam le še to, da me čaka še tooooooooooliko stvari za videti…

6 comments

  1. Spomini, spomini… Kje je že oktober v Londonu?
    Se mi je zdelo, da ti bo gledališče všeč :-). In še marsikaj drugega :-).

    Bo treba še kdaj tja, hehehe

    Všeč mi je

Komentiraj

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.