seks po polžje

Nima smisla, da spet hvalim vrt, raje vam povem, kaj smo oni dan doživeli v živo. Nič hudega sluteč smo lovili večerno sapico (bil je vroč dan … no, še kar) in klepetali, ko se je pred našimi očmi začel odvijat National Geographic. Glavni osebi sta bila dva Velika slinarja (Limax maximus), ki sta eden za drugim lezla po škarpi navzgor. Tik pred vrhom, sta se začela zvijati in se nato, kot po bungee jumping vrvi, spustila po slini, ki se je sprijela v vrv, zvita v klopčič.

.

.

.

Pri obeh se je nato odprla luknja iz katere je prilezel moški spolni organ. Obojespolnika sta si enaka in zato oplodita drug drugega, sama oploditev pa poteka, ko se naredi modra ‘roža’.

.

.

Ko sta zaključila s predstavo, sta odslinila vsak na svojo pot.

Za boljše razumevanje opisane akcije pa toplo priporočam spodnji video. Traja le 3 minutke!

6 comments

  1. Ogabno.

    Včeraj sem na vrtu prvič letos opazoval zvezde. Po nekaj dimih iz cigare se bosih nog sprehodim po travi in čmok. Stopim na lazarja. In to s prstki! 😦 V momentu sem imel pred očmi tale tvoj kopulacijski parček. Bljek! Potem sem po eni nogi odskakal do kopalnice in si 4x umil nogo, pa packarija še vedno ni šla proč! Sem moral uničit brisačo. Uf, fuj!

    🙂

    Všeč mi je

  2. O kok zanimivo, res! Nisem vedla da bi me kdaj to tok zanimal, ampak k sm začela gledat tele tvoje fotke…ok se je grauž, sam mi je pa res fascinantno videt, kako se dva polža sparta!HA!

    Všeč mi je

Komentiraj

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.