Pozitivne strani novega leta

Najbolj pozitivna stvar novega leta, če sem že v Ljubljani, je polna Ljubljana tudi ponoči. Ne govorim o Prešercih, Kongrescih ipd, ampak kjerkoli. Ljubljana deluje kot mesto.Tudi pravljičen sneg je kul, dokler ne pogrneš na zaledenelih pločnikih. 🙂

Ima pa zdravljenje kolena = počivanje, tudi svoje prednosti. Pogledala sem kar nekaj filmov, od katerih predvsem predlagam dva v gledanje. Prvi je Taxidermia, madžarski šok film (IMDB, home), drugi pa The Onion Movie. Poln ironije in sarkazma nam že nekaj časa streže z izmišljenimi, ampak izjemno navezanih na realnost, novicami na ONN strani, sedaj pa so posneli še film (IMDB).

Končno sem prebrala knjigo The Road od Cormac McCarthy-a, v angleščini. Huda knjiga, ki je na trenutke precej depresivna, mi je enkrat celo sproducirala nočno moro (ENG, SLO). Če bi jo kdo rad prebral, jo lahko posodim, dam, zamenjam…

Razmišljala sem še o koncertu leta, ki jih tudi letos ni manjkalo. Moj izbor je definitivno Manu Chao v tujini (Pulj, Hrvaška) in Ojos de Brujo v Sloveniji, ki baje pridejo letos kompletni na Drugo godbo!!! Bom v prvi vrsti!

na zdravje
na zdravje

Pa srečno!!!

Komentiraj

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.